Από 22 έως 828€ τα τέλη κυκλοφορίας του 2017

teli-kykliforias2017

Με τρείς βασικές αλλαγές θα ανακοινωθούν τα τέλη κυκλοφορίας για το 2017 για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα.

Καθυστερεί το σχέδιο για τα νέα τέλη κυκλοφορίας 2017 μετά και απο τον ανασχηματισμό της κυβέρνησης και την αλλαγή σκυτάλης στο υπουργείο Οικονομικών και συγκεκριμένα στην αρμοδιότητα της φορολογίας με την νέα αναπληρώτρια υπουργό Οικονομικών κ. Παπανάτσιου να λέει ότι θα συνεχίσει το έργο Αλεξιάδη αλλά με τον χρόνο για αλλαγές να λιγοστεύει και πλέον να είναι ορατό το σενάριο να μην αλλάξει τίποτα σε σχέση με πέρσι

Ειδικότερα σύμφωνα με το σχέδιο Αλεξιάδη που παίρνει προίκα η νέα αναπληρώτρια υπουργός Οικονομικών κ. Παπανάτσιου προβλέπει σημαντικές αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας για τιο 2017 σε Ι.Χ. αυτοκίνητα με μεγάλη εμπορική αξία, τα οποία πρωτοκυκλοφόρησαν στην Ε.Ε. ή στην Ελλάδα από το 2011 και μετά. Υπάρχει όμως και το ενδεχόμενο οι αλλαγές να μεταφερθούν για τα τέλη κυκλοφορίας του 2018 αφου το χρονικό περιθώριο έχει στενέψει πολύ. Παράλληλα το σχέδιο προβλέπει μικρότερες αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας για τα μεγάλης εμπορικής αξίας Ι.Χ. αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά στην Ε.Ε. ή στην Ελλάδα την περίοδο από το 2006 έως το 2010 ενώ μικρές μειώσεις τελών κυκλοφορίας για τα μεσαίου και μεγάλου κυβισμού Ι.Χ. αυτοκίνητα που πρωτοκυκλοφόρησαν την περίοδο από το 2000 έως το 2005 σε Ε.Ε. ή Ελλάδα. Μεγαλύτερες μειώσεις προβλέπει στα τέλη για τα μεσαίου και μεγάλου κυβισμού Ι.Χ. τα οποία κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά στην Ε.Ε. ή στην Ελλάδα πριν από το 2000. Το σχέδιο Αλεξιάδη περιελάμβανε και εναλλακτικό σενάριο το οποίο προέβλεπε για όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά από την 1η Ιανουαρίου του 2007 έως το 2010, τα οποία σήμερα επιβαρύνονται με τέλη υπολογιζόμενα με βάση τα κυβικά εκατοστά των κινητήρων τους, να ισχύσει το σύστημα υπολογισμού των τελών με βάση τους ρύπους, εξέλιξη η οποία θα έχει ως συνέπεια περισσότεροι από 1.000.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων αυτής της κατηγορίας να κληθούν να πληρώσουν σημαντικά υψηλότερα τέλη κυκλοφορίας σε σχέση με πέρυσι. Η υφυπουργός θα χρειαστεί να συζητήσει άμεσα με τους εκπροσώπους των δανειστών τις αλλαγές αυτές και δεν αποκλείεται να αναγκαστεί να προχωρήσει σε τροποποιήσεις του σχεδίου Αλεξιάδη, σύμφωνα με τα όσα θα εισηγηθούν οι δανειστές. Τα δημοσιονομικά έσοδα 1,1 δις ευρώ από τα τέλη κυκλοφορίας αποτελούν ρητή δέσμευση στο μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα και ως εκ τούτου το μόνο που μπορεί να προκαλεί η συζήτηση είναι το «πάγωμα» της αγοράς Παράλληλα δεν μπορεί να χαρακτηριστεί τυχαία η απόφαση του υπουργείου Οικονομικών να δημοσιοποιήσει τους πίνακες των τελών σε απόφαση του για τις αλλαγές φορολογίας σε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που εισάγονται από την ΕΕ. Σύμφωνα με την απόφαση που είχε εκδοθεί εδώ και πολύ διάστημα, τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας που επιβάλλονται στα αυτοκίνητα ορίζονται ως εξής:

Αυτοκίνητα οχήματα ιδιωτικής χρήσης α) Επιβατικά αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα ή σε χώρα Της Ε.Ε./ΕΟΧ, ως την 31.10.2010 και δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες, ανεξαρτήτως της ημερομηνίας της πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα ή σε χώρα της ΕΕ/ΕΟΧ, 

Τα τέλη βάσει ρύπων

Εκπομπές CO2 Τέλη κυκλοφορίας 2017
0-80 0
0-90 0,90
91-100 0,90
101-120 0,98
121-140 1,20
141-160 1,85
161-180 Αύξηση συντελεστή
181-200 Αύξηση συντελεστή
201-250 Αύξηση συντελεστή
250 και άνω Αύξηση συντελεστή

Τα τέλη βάσει κυβισμού

 

Κυβισμός Τέλη κυκλοφορίας
301-785 55
786-1.071 120
1.072-1.357 135
1.358-1.548 255
1.549-1.738 280
1.739-1.928 320

Μειώσεις θα δουν στα τέλη όσοι έχουν αυτοκίνητο πριν το 2005, ενώ μείωση που μπορεί να φτάσει και στο 540% θα έχουν όσοι διαθέτουν αυτοκίνητο με πρώτη ημερομηνία κυκλοφορίας πριν το 2.000.

Με βάση τον κυλινδρισμό του κινητήρα αυτών, ως εξής:

Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα ή σε χώρα της ΕΕ/ΕΟΧ εως το ετος 2000 Κατηγορία Κυλινδρισμός κινητήρα (κυβ. εκατ.) Ετήσια τέλη κυκλοφορίας (σε Ευρώ) Α’ Έως 300 22 Β’ 301-785 55 Γ 786-1.071 120 Δ’ 1.072-1.357 135 Ε’ 1.358-1.548 225 ΣΤ’ 1.549-1.738 250 Ζ’ 1.739-1.928 280 Η’ 1.929-2.357 615 Θ’ 2.358-3.000 820 Ι’ 3.001-4.000 1.025 Κ’ 4.001 και άνω 1.230

Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα ή σε χώρα της ΕΕ/ΕΟΧ απο το ετος 2001 έως το 2005 Κατηγορία Κυλινδρισμός κινητήρα Ετήσια τέλη κυκλοφορίας (σε Ευρώ) Α’ Έως 300 22 Β’ 301-785 55 Γ’ 786-1.071 120 Δ’ 1.072-1.357 135 Ε’ 1.358-1.548 240 ΣΤ’ 1.549-1.738 265   Ζ’ 1.739-1.928 300 Η’ 1.929-2.357 630 Θ’ 2.358-3.000 840 Ι» 3.001-4.000 1.050 Κ’ 4.001 και άνω 1.260

Πρώτη Κατηγορία Κυλινδρισμός Ετήσια τέλη ταξινόμηση   κινητήρα κυκλοφορίας (σε στην Ελλάδα     Ευρώ) ή σε χώρα της ΕΕ/ΕΟΧ απο το ετος 2006 και μετά Α’ Έως 300 22 Β’ 301-785 55 Γ’ 786-1.071 120 Δ’ 1.072-1.357 135 Ε’ 1.358-1.548 255 ΣΤ’ 1.549-1.738 280 Ζ’ 1.739-1.928 320 Η’ 1.929-2.357 690 Θ’ 2.358-3.000 920 Γ 3.001-4.000 1.150 Κ’ 4.001 και άνω 1.380

Επιβατικά αυτοκίνητα ταξινομούμενα για πρώτη φορά στην Ελλάδα ή σε χώρα της Ε.Ε./ΕΟΧ, από 1.11.2010 και μετά, αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (γραμμάριαC02 ανα χιλιόμετρο). Λαμβάνονται υπόψη οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, όπως αυτές αναγράφονται

ΚΛΙΜΑΚΙΟ ΕΚΠΟΜΠΩΝ ΔΙΟΞΕΙΔΙΟΥ ΤΟΥ   ΑΝΘΡΑΚΑ   (γρμ.   C02 ανα χιλιόμετρο) ΕΤΗΣΙΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΑΝΑ ΓΡΑΜΜΑΡΙΟ ΕΚΠΟΜΠΩΝC02 (σε ευρώ) 0-90 0 91-100 0,90 101-120 0,98 121-140 1,20 141-160 1,85 161-180 2,45 181-200 2,78 201-250 3,05 Άνω των 251 3,72

phgh dikaiologitika.gr

 

 

Επικοινωνία

Για οποιαδήποτε πληροφορία, επικοινωνήστε μαζί μας και θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό.

Sending

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

©2016 Kalavrytapress        Όροι χρήσης | Προσωπικά Δεδομένα | Σχετικά με το kalavrytapress.gr

Μέλος του Ομίλου  των εταιριών ΑΧΑΪΚΑ ΜΜΕ ΡΑΔΙΟ ΓΑΜΜΑ FM 94STEREO AE

Designed by: Christos Caberos

Τοπικά Νέα

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την παροχή των υπηρεσιών του, και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Log in with your credentials

Forgot your details?