Ο Νίκος Νικολόπουλος για το ατύχημα στην Πούντα: Γιατί υποχώρησε το πρόχειρο οδόστρωμα; Είχε ρήγματα;

%cf%84%ce%bf%ce%b9%cf%87%ce%bf%ce%b9%ce%bf%ce%b9%ce%b9%ce%b9%ce%b9%ce%b9%cf%82%cf%82%cf%82%cf%82%cf%82%cf%82%cf%82%cf%82

Με αφορμή το τραγικό συμβάν στο εργοτάξιο του κόμβου της Πούντας,  ο Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος και ανεξάρτητος βουλευτής Νίκος Νικολόπουλος κατέθεσε σήμερα στη Βουλή επίκαιρη ερώτηση και προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

Το τελευταίο εργατικό δυστύχημα στον κόμβο της Πούντας έρχεται να αναδείξει τις ευθύνες που απορρέουν από την πλημμελή τήρηση των μέτρων ασφαλείας στα περισσότερα εργοτάξια.

Από την Αστυνομία, τις ανακοινώσεις φορέων και τα ρεπορτάζ των ΜΜΕ προκύπτει ότι η εκτροπή και ανατροπή του βαρέως οχήματος («παπαγάλος») οφείλεται, κατά τα φαινόμενα, σε υποχώρηση του εδάφους.

Το αποτέλεσμα, ως γνωστόν, ήταν τραγικό.

Έχασε τη ζωή του ο Αλβανικής καταγωγής εργάτης Fein Saliaj, πατέρας δύο ανήλικων παιδιών και τραυματίσθηκε σοβαρά ο πολιτικός μηχανικός Τ.Ε. Αλέξανδρος Γαλιατσάτος, που (όλως περιέργως;) οδηγούσε το όχημα!

Είναι σύνηθες εντός των εργοταξίων να διαμορφώνονται πρόχειροι δρόμοι που εξυπηρετούν τις ανάγκες κατασκευής ενός έργου.

Εκ του τραγικού αποτελέσματος είναι αναγκαίο να δοθούν εξηγήσεις από τον αρμόδιο Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλειας που εποπτεύει των Επιθεωρητών Εργασίας κ.λ.π. υπηρεσιών, την ανάδοχο εταιρία του έργου «ΑΚΤΩΡ», την υπεργολάβο εταιρία, τον υπεύθυνο ασφαλείας και τον τεχνικό ελέγχου.

Εξάλλου, συνηθίζεται, δυστυχώς σε αρκετά εργοτάξια «όλοι να τα κάνουν όλα».

Με δεδομένο ότι το βαρύ όχημα οδηγούσε ένας πολιτικός μηχανικός Τ.Ε., είναι πιθανό κάτι τέτοιο να συνέβη στον κόμβο της Πούντας ή αλλιώς είναι εξαιρετικά δύσκολο έως απίθανο να αυθαιρέτησε ο έκτακτος οδηγός, έχοντας μάλιστα ως συνεπιβάτη έναν εργάτη…

Η απώλεια ενός πατέρα και ο σοβαρός τραυματισμός ενός νέου ανθρώπου είναι λόγοι για να χυθεί άπλετο φως στην τραγωδία και να αποδοθούν οι ευθύνες στους ηθικούς και φυσικούς αυτουργούς της.

Παράλληλα, επιβάλλεται να αυστηροποιηθούν οι έλεγχοι ώστε να τηρούνται τα μέτρα ασφαλείας, προκειμένου να μην θρηνήσουμε κι άλλα θύματα στο βωμό του μεγαλύτερου κέρδους και της απαξίωσης της ανθρώπινης ζωής…»

Εγείρονται, συνεπώς, ερωτήματα για την συγκεκριμένη περίπτωση.

  • Γιατί υποχώρησε το πρόχειρο οδόστρωμα;

  • Αληθεύει ότι είχε ρήγματα προ του δυστυχήματος;

  • Είχε προηγηθεί έλεγχος του;

  • Τι είδους παρεμφερή μέτρα ασφαλείας είχαν ληφθεί;

  • Πόσες φορές και σε ποιες ημερομηνίες οι επιθεωρητές εργασίας έκαναν ελέγχους στο συγκεκριμένο εργοτάξιο της ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΟΔΟΥ τα τελευταία 3 χρόνια;

  • Αληθεύει ότι οι εργάτες εργάζονται επί 10 και 12 ώρες επειδή δεν έχει προσληφθεί δεύτερη βάρδια και πως ακολουθούνται γενικώς εξαντλητικά ωράρια προκειμένου να παραδοθεί το έργο στο συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα ;

  • Κατά πόσο μπροστά στην σπουδή για ολοκλήρωση της ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΟΔΟΥ λαμβάνεται υπόψη ο παράγοντας ασφάλεια των εργαζομένων;

  • Το θύμα Αλέξανδρος Γαλιατσάτος είχε άδεια χειρισμού του οχήματος;

foto: Ηλίας Παναγόπουλος,

Επικοινωνία

Για οποιαδήποτε πληροφορία, επικοινωνήστε μαζί μας και θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό.

Sending

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

©2016 Kalavrytapress        Όροι χρήσης | Προσωπικά Δεδομένα | Σχετικά με το kalavrytapress.gr

Μέλος του Ομίλου  των εταιριών ΑΧΑΪΚΑ ΜΜΕ ΡΑΔΙΟ ΓΑΜΜΑ FM 94STEREO AE

Designed by: Christos Caberos

Τοπικά Νέα

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την παροχή των υπηρεσιών του, και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Log in with your credentials

Forgot your details?