ΠΑΤΡΑ: Λύση από την Ζυρίχη για την ανάπτυξη του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο

%cf%84%cf%81%ce%b5%ce%bd%ce%bf_1

Μέχρι τα Μποζαϊτικα θα φτάσει το 2020 το σύγχρονο τρένο, ενώ δύο χρόνια νωρίτερα θα έχει ολοκληρωθεί η σηματοδότηση και η ηλεκτροκίνηση ως τον Ψαθόπυργο. Ως εκεί φτάνουν επί του παρόντος τα σχέδια της ΕΡΓΟΣΕ που δεν έχει οριστικοποιήσει ακόμη τον τρόπο διέλευσης του τρένου από τον αστικό ιστό της Πάτρας. Η λύση της επίγειας διέλευσης συναντά αντιδράσεις, αφού η πόλη διεκδικεί την υπογειοποίηση με βάση τον αρχικό σχεδιασμό.

541398_513100895393989_1970458771_n newego_large_t_1101_54287600-750x450

Την ίδια στιγμή όμως μπαίνουν και άλλα δεδομένα στο …τραπέζι. Καθώς η Περιφέρεια Πελοποννήσου – ανερχόμενη δύναμη στον τομέα του τουρισμού, ενδιαφέρεται περισσότερο από ποτέ να επανασυνδεθεί με την Πάτρα και να επανεκκινήσει ο σιδηρόδρομος Πελοποννήσου.

Αυτό προέκυψε κατά τις εργασίες του συμποσίου «Τραίνο, Τουρισμός και Περιφερειακή Ανάπτυξη» που διοργανώνεται στη Ζυρίχη σε συνεργασία με το Πολυτεχνείο της Ζυρίχης και τη συμμετοχή του ΟΣΕ της ΓΑΙΑΟΣΕ, της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, του Πανεπιστημίου Πατρών, του Συλλόγου Φίλων του Τραίνου στην Πελοπόννησο και του πρώην προέδρου του ΟΣΕ, Παναγιώτη Θεοφανόπουλου.

Οι τοπικοί παράγοντες που λαμβάνουν μέρος στο Συμπόσιο είδαν από κοντά τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα της επίγειας διέλευσης του τρένου, δεδομένου ότι η Ζυρίχη της Ελβετίας έχει τα πλέον ανεπτυγμένα μέσα σταθερής τροχιάς. 

Στο πλάισιο των εργασιών, ο καθηγητής Χωρικού Σχεδιασμού του Πολυτεχνείου της Ζυρίχης, Bernd Scholl,  πρότεινε να προετοιμαστεί φάκελος, ο οποίος θα υποβληθεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση στις Βρυξέλλες, αξιοποιώντας το παράδειγμα της Ελβετίας με τα τρένα. Η προοπτική είναι κάτι που μπορεί να συζητηθεί, αλλά προϋποθέτει υψηλά κόστη, που μπορούν να εξασφαλιστούν με τη συμμετοχή ιδιωτικών κεφαλαίων.

phgh dete.gr

Επικοινωνία

Για οποιαδήποτε πληροφορία, επικοινωνήστε μαζί μας και θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό.

Sending

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

©2016 Kalavrytapress        Όροι χρήσης | Προσωπικά Δεδομένα | Σχετικά με το kalavrytapress.gr

Μέλος του Ομίλου  των εταιριών ΑΧΑΪΚΑ ΜΜΕ ΡΑΔΙΟ ΓΑΜΜΑ FM 94STEREO AE

Designed by: Christos Caberos

Τοπικά Νέα

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την παροχή των υπηρεσιών του, και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Log in with your credentials

Forgot your details?