Τέλη κυκλοφορίας 2017: Οι έξι κατηγορίες που αλλάζουν

telikukloforias2016_538894453

Για να μην υπάρχει πανικός θα πρέπει να έχουν όλοι κατά νου την γνωστή πλέον τακτική των διαρροών μέσω της οποίας το υπουργείο μετράει τις αντιδράσεις της κοινής γνώμης.

Με αυτό το δεδομένο ακόμη μιλάμε με σενάρια τα οποία ωστόσο βασίζονται σε πραγματικά σχέδια για τα τέλη κυκλοφορίας του 2017.
Ακόμη η… μπίλια δεν έχει κάτσει. Θα πρέπει να περιμένουμε την οριστική ανακοίνωση που θα γίνει σ τις 15 Νοεμβρίου.
Προς το παρόν ο Τρύφων Αλεξιάδης υπόσχεται ότι εφέτος τα τέλη κυκλοφορίας “θα είναι πιο δίκαια και πιο αναλογικά”. Όπως είπε μιλώντας στην κρατική τηλεόραση “θα μεταφέρουμε βάρος, λογικό, από παλιά και φθηνά σε νεότερα και ακριβά αυτοκίνητα”.
Κάπου εδώ και μόνο από αυτή τη φράση του υπουργού διαφαίνονται οι πρώτες δυο κατηγορίες αυτοκινήτων. Τα νέα αυτοκίνητα, αυτά που αγοράστηκαν την τελευταία πενταετία και ειδικότερα αυτά που έχουν υψηλή εμπορική αξία θα επιβαρυνθούν κατά πολύ.
Η δεύτερη κατηγορία είναι τα αυτοκίνητα πριν το 2005, για τα αυτοκίνητα αυτά θα υπάρξουν φοροελαφρύνσεις, μικρές για εκείνα που είναι μετά το 2.000 και ακόμη μεγαλύτερες για όσα είναι πριν το 2.000. Είναι άλλωστε χαρακτηριστικό το παράδειγμα του Τρύφωνα Αλεξιάδη στην ΕΡΤ:
“Ακριβώς επειδή δεν είναι λογικό ένα αυτοκίνητο του 1995 που η αξία του είναι 500 ευρώ να έχει τέλη κυκλοφορίας 800 ή 1.000 ευρώ, αυτοί οι παραλογισμοί πρέπει να σταματήσουν διότι έχουμε ένα κύμα κατάθεσης πινακίδων. Θέλουμε να δώσουμε κίνητρα ώστε ο κόσμος να πάρει πίσω τις πινακίδες ή να μην κατατεθούν άλλες.”

Αυτή είναι και η τρίτη κατηγορία των αυτοκινήτων. Δηλαδή τα αυτοκίνητα πριν το 2.000 τα οποία θα έχουν μειώσεις τελών κυκλοφορίας ως και 40% (τουλάχιστον έτσι διαρρέεται από κάποιους).

Αλεξιάδης για τέλη κυκλοφορίας

Από εκεί και ύστερα υπάρχει η τέταρτη κατηγορία, τα αυτοκίνητα από την 1η Ιανουαρίου του 2007 που ως τώρα είχαν τέλη με βάση τα κυβικά και που πλέον διαρρέεται ότι θα πληρώσουν με βάση τους ρύπους, γεγονός που οδηγεί στο συμπέρασμα ότι οι περισσότεροι από τους 1.000.000 ιδιοκτήτες θα βρεθούν να πληρώνουν περισσότερα τέλη κυκλοφορίας σε σχέση με πέρυσι.
Η πέμπτη κατηγορία είναι οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με χαμηλούς ρύπους κάτω από τα 90 γραμμάρια. Όλα δείχνουν ότι το όριο των 90 γραμμαρίων θα μειωθεί ακόμη και στα 80 γραμμάρια και έτσι χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που ως τώρα δεν πλήρωναν ούτε ένα ευρώ θα πληρώσουν τέλη.
Η έκτη και τελευταία κατηγορία είναι οι ιδιοκτήτες των πετρελαιοκίνητων που θα δουν κατά πάσα πιθανότητα ένα “καπέλο” για (κατά τα άλλα) περιβαλλοντικούς λόγους στα τέλη κυκλοφορίας από δω και πέρα, το πόσο θα είναι αυτό το ποσό θα το μάθουμε μαζί με τα τέλη στα μέσα του Νοεμβρίου.

phgh patratora.gr

Επικοινωνία

Για οποιαδήποτε πληροφορία, επικοινωνήστε μαζί μας και θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό.

Sending

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

©2016 Kalavrytapress        Όροι χρήσης | Προσωπικά Δεδομένα | Σχετικά με το kalavrytapress.gr

Μέλος του Ομίλου  των εταιριών ΑΧΑΪΚΑ ΜΜΕ ΡΑΔΙΟ ΓΑΜΜΑ FM 94STEREO AE

Designed by: Christos Caberos

Τοπικά Νέα

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την παροχή των υπηρεσιών του, και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Log in with your credentials

Forgot your details?