Το αδιαχώρητο έγινε και φέτος, κατά την πρώτη ημέρα διάθεσης των γυαλιών ηλίου της VAGANZA.

Το πρωί του Σαββάτου το σκηνικό στο κατάστημα της εταιρείας στο Κολωνάκι θύμιζε “Black Friday”, αφού οι καταναλωτές σχημάτισαν κυριολεκτικά ουρά, προκειμένου  να αγοράσουν από τους πρώτους τα γνωστά γυαλιά ηλίου της εταιρείας.

Υπερκαταναλωτισμός σε καιρούς κρίσης

Κάθετα αντίθετη με την άποψη πως πίσω από την επιτυχία της κρύβεται υπερκαταναλωτική συμπεριφορά δηλώνει στο techit.gr η εταιρεία:

«Είναι λάθος αυτό που συμβαίνει σε μερίδα ΜΜΕ για τη VAGANZA. Η επιτυχία μας δεν συνδέεται με υπερκαταναλωτική συμπεριφορά και δεν είναι δυνατό να θεωρούμε πρόκληση την αγορά γυαλιών ηλίου επειδή υπάρχει κρίση. Τα γυαλιά ηλίου είναι ανάγκη, όχι μόνο για λόγους στυλ, αλλά για την προστασία των ματιών μας από την ηλιακή ακτινοβολία. Οι πελάτες μας δεν είναι fashion victims όπως εσφαλμένα παρουσιάζονται από κάποια ΜΜΕ, αλλά smart buyers, αφού εκματαλλεύονται την επιθετική τιμολογιακή μας πολιτική και αποκτούν γυαλιά ηλίου υψηλής ποιότητας ακόμη και με 35€ αντί για 100€ ή 200€ που θα δαπανούσαν σε άλλη περίπτωση»

Για την ιστορία παρά την υπομονή τους, αρκετοί δεν κατάφεραν το Σάββατο να αγοράσουν γυαλιά ηλίου, αφού η ζήτηση ήταν ιδιαίτερα μεγάλη.

Ωστόσο όπως ενημερώνει η εταιρεία, ολόκληρη η συλλογή είναι ξανά διαθέσιμη στις χαμηλές τιμές, τόσο στο Κολωνάκι, όσο και στο ηλεκτρονικό της κατάστημα που βρίσκεται στην διεύθυνση: https://vaganza.gr/