GP ΗΠA: Εύκολη νίκη Χάμιλτον!

imagehandler

Ο Βρετανός πήρε την 4η νίκη του στο Ώστιν και την 7η φέτος μειώνοντας τη διαφορά στη βαθμολογία από τον πρωτοπόρο Νίκο Ρόσμπεργκ.

Το Ώστιν επιφύλασσε όλο το τριήμερο σπουδαίο καιρό για ομάδες και οδηγούς ίσως σαν αποζημίωση για όσα τράβηξαν πέρυσι με τον τυφώνα. Η εκκίνηση του αγώνα δόθηκε με κάθε επισημότητα παρουσία πολλών ηθοποιών και αθλητών δυστυχώς όμως η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη.

Ο poleman Λιούις Χάμιλτον κράτησε το προβάδισμα στην εκκίνηση και μετά χάθηκε χωρίς να δεχτεί καμία απειλή. Ο Χάμιλτον εκκινούσε όπως και οι Ρόσμπεργκ, Φερστάπεν με τη μαλακή γόμα. Όμως αυτός δεν έχασε θέση σε αντίθεση με τους άλλους δυο. Ο Ρόσμπεργκ βρέθηκε 3ος πίσω από το Ρικιάρντο και ο Φερστάπεν 5ος πίσω από το Ράικονεν. Τόσο ο Ρικιάρντο όσο και ο Ράικονεν εκμεταλλεύτηκαν την καλύτερη εκκίνηση της πολύ μαλακής γόμας της Pirelli που φορούσαν.



Στιγμιότυπο από την εκκίνηση.

Από τους πρωτοπόρους μπήκαν στα πιτ πριν το 10ο γύρο οι Ράικονεν και Ρικιάρντο. Λογικό καθώς είχαν την πολύ μαλακή γόμα. Αυτό που έκανε εντύπωση ήταν πως στον αμέσως επόμενο γύρο ο Φερστάπεν με τη μαλακή γόμα επίσης άλλαξε ελαστικά. Στον 12ο γύρο μπήκε ο Χάμιλτον και αμέσως μετά ο Ρόσμπεργκ. Όλοι πλην του Γερμανού έβαλαν τη μαλακή γόμα. Ο Ρόσμπεργκ σ’ αυτό το σημείο έβαλε τη μέση γόμα. Ο Φέτελ από την άλλη συνέχισε μέχρι το 16ο γύρο με την πολύ μαλακή γόμα. Μια στρατηγική ακατανόητη από την πλευρά της Ferrari καθώς ο Γερμανός έχασε σημαντικό έδαφος κινούμενος αργά.

Από την άλλη ο Φερστάπεν πολύ γρήγορα πέρασε το Ράικονεν εκμεταλλευόμενος την ταχύτητα της μαλακής γόμας και άρχισε να πιέζει το Ρόσμπεργκ. Από την πλευρά του ο Φέτελ όταν άρχισαν να πέφτουν τα ελαστικά του Ράικονεν που είχαν 7 γύρους περισσότερους πλησίασε και άρχισε να πιέζει την άλλη Ferrari. Για να αποφευχθεί οιοδήποτε δράμα στον 25ο γύρο τράβηξαν το Ράικονεν στα πιτ βάζοντάς του την πολύ μαλακή γόμα. Εδώ εμφανώς η Ferrari πήγαινε για 3 πιτ στοπ με το Φινλανδό. Όλα έδειχναν πως πολύ δύσκολα να ήταν σε θέση στο τέλος του αγώνα να διεκδικήσει την 4η θέση που είχε μετά την εκκίνηση.

Στον 26ο γύρο ο Ρικιάρντο άλλαξε για 2η φορά ελαστικά βάζοντας τη μέση γόμα. Με άλλους 30 να απομένουν ο Αυστραλός είχε την επιλογή να μη σταματήσει άλλη φορά. Στον 27ο γύρο μπήκε ο ο Φερστάπεν στα πιτ όμως οι μηχανικοί της Red Bull δεν τον περίμεναν. Αυτό του κόστισε πολύτιμο χρόνο. Στην ενδοεπικοινωνία ο νεαρός Ολλανδός ακούστηκε να ζητά συγνώμη από την ομάδα τονίζοντας ότι νόμισε πως τον κάλεσαν στα πιτ. Ο Φερστάπεν πήρε τη μέση γόμα με στόχο να πάει μ’ αυτή ως το τέλος.

Μετά απ’ αυτά τα πιτ στοπ οι Mercedes ήταν μπροστά με το Χάμιλτον να οδηγεί την κούρσα και το Ρόσμπεργκ ν’ ακολουθεί 10 δευτερόλεπτα πιο πίσω. Στον 30στο γύρο ο Μαξ Φερστάπεν εγκατέλειψε με πιθανό πρόβλημα στην υβριδική μηχανή. Δεν αποκλείεται αυτό να σχετίζεται με το πόση ώρα έμεινε ακίνητο το μονοθέσιο στα πιτ περιμένοντας τα ελαστικά. Αυτό προκαλεί υπερθέρμανση καθώς δεν υπάρχει η απαγωγή θερμότητας μέσω του αέρα όσο το μονοθέσιο είναι ακίνητο.

Αμέσως στη Ferrari αντέδρασαν βάζοντας το Φέτελ στα πιτ και τοποθετώντας τη μέση γόμα.Ο Φερστάπεν ανέφερε έναν ξερό μεταλλικό θόρυβο από το θερμικό κινητήρα προτού σταματήσει τη Red Bull σε σημείο που υποχρέωσε τον αλυτάρχη να υιοθετήσει καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας ωσότου απομακρυνθεί ο Ταύρος. Στη Mercedes άδραξαν την ευκαιρία έβαλαν μέσα και τους δυο οδηγούς τους και τοποθέτησαν τη μέση γόμα. Καθώς απέμεναν 24 γύροι για το φινάλε ήταν προφανές πως επρόκειτο για το τελευταίο πιτ στοπ των ασημί.

Ο Ρικιάρντο απογοητευμένος ρώτησε την ομάδα: «Οι ασημί βασικά είχαν πιτ στοπ δωρεάν;» Η αντίδραση του στην καταφατική απάντηση από τα πιτ δεν είναι για δημοσιοποίηση.
Ο Αυστραλός κατάλαβε εκεί πως το μόνο που του απέμενε ήταν να προσπαθήσει να κρατηθεί μπροστά από τις Ferrari στην 3η θέση. Ο Ράικονεν μείωσε τη διαφορά αλλά ήταν σαφές πως σύντομα έπρεπε να μπει για την 3η αλλαγή ελαστικών του καθώς χρησιμοποιούσε τη πολύ μαλακή γόμα. Ο Φινλανδός στάθηκε άτυχος στο 3ο πιτ στοπ καθώς ένα από τα αεροπίστολα που απασφαλίζουν το μπουλόνι έμεινε πάνω στον τροχό καθώς έβγαινε από τα πιτ. Αναγκάστηκε να εγκαταλείψει στην έξοδο του pit lane. Ενδεκτικός του τι επικρατεί στη Ferrari ο διάλογος που δημοσιοποιήθηκε: » Συγνώμη Κίμι δεν έχει κουμπώσει το πίσω ελαστικό. Τι θέλετε να κάνω; Να σβήσω; Μπορείς να κυλήσεις προς τα πίσω στα πιτ; Να πάω προς τα πίσω; Τι να κάνω; Δεν επιτρέπεται να κάνουμε πίσω, σβήσε».

Το φινάλε του αγώνα ήταν εντελώς προβλέψιμο, είναι χαρακτηριστικό ότι ο σκηνοθέτης επικεντρώθηκε στη μάχη για την 5η θέση ανάμεσα σε Σάινθ, Μάσα, Αλόνσο καθώς εκεί είχαμε δράμα. Ο Αλόνσο πέρασε το Μάσα που λίγο πριν το τέλος είχε και κλατάρισμα. Το κατάφερε όταν ο Βραζιλιάνος αποσυντονίστηκε σε μια στροφή βλέποντας μπροστά το Σάινθ να μπλοκάρει τους τροχούς του. Ο Αλόνσο μετά πίεσε νεαρό συμπατριώτη του με την Toro Rosso. Κατάφερε τελικά να τον περάσει στον τελευταίο γύρο και το πανηγύρισε έξαλλα.

H διαφορά που είχε ο Φέτελ από το Σάινθ έδωσε τη δυνατότητα στους μηχανικούς της Ferrari να επιχειρήσουν ένα πιτ στοπ 3 γύρους πριν το τέλος όπου έβαλαν στο Γερμανό οδηγό την πολύ μαλακή γόμα. Ο Φέτελ διατήρησε την 4η θέση μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας και σημείωσε και τον ταχύτερο γύρο αγώνα.  Με τους 3 πρώτους να τερματίζουν όπως εκκίνησαν ο αγώνας δεν αντέχει σε σοβαρή κριτική.



Το πέσιμο της καρό σημαίας βρήκε το Χάμιλτον κάνει υπολογισμούς.
Προφανώς ακόμη κι αν κερδίσει ο Βρετανός τους 3 αγώνες που απομένουν σε Μεξικό, Βραζιλία, ΗΑΕ δεν αρκεί αυτό για να πάρει τον τίτλο καθώς ο Ρόσμπεργκ έχει προβάδισμα 26 βαθμών ενώ απομένουν 75 να μοιραστούν. Αν λοιπόν ο Ρόσμπεργκ τερματίζει 2ος η διαφορά θα μειωθεί στους 5 βαθμούς και ο Γερμανός θα πανηγυρίζει τον πρώτο τίτλο της καριέρας του. Έχει περιθώριο ακόμη και για μια 3η θέση ο Ρόσμπεργκ.

Συνολικά η τελική κατάταξη διαμορφώθηκε ως εξής:

Επόμενος αγώνας την ερχόμενη Κυριακή το GP του Μεξικό.

Επικοινωνία

Για οποιαδήποτε πληροφορία, επικοινωνήστε μαζί μας και θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό.

Sending

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου του παρόντος web site με οποιονδήποτε τρόπο, ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

©2016 Kalavrytapress        Όροι χρήσης | Προσωπικά Δεδομένα | Σχετικά με το kalavrytapress.gr

Μέλος του Ομίλου  των εταιριών ΑΧΑΪΚΑ ΜΜΕ ΡΑΔΙΟ ΓΑΜΜΑ FM 94STEREO AE

Designed by: Christos Caberos

Τοπικά Νέα

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την παροχή των υπηρεσιών του, και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Log in with your credentials

Forgot your details?