Προβλήματα σε βασικές υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών το τελευταίο δίμηνο σε πολλά Καλαβρυτοχώρια με εταιρείες… απλά «να τα βλέπουν»

Με θετικούς οιωνούς ξεκινάει η χειμερινή τουριστική περίοδος για τα Καλάβρυτα ως προς τις κρατήσεις. Η μεγάλη κίνηση που καταγράφηκε στην αργία της 28ης Οκτωβρίου ήταν προάγγελος και για την περίοδο των Χριστουγέννων όπου στις πλατφόρμες ψηφιακών κρατήσεων, οι πληρότητες των καταλυμάτων βρίσκονται ήδη σε υψηλά επίπεδα.
Οπως όλα δείχνουν, φέτος ένα μεγάλο μέρος των πολιτών φαίνεται ότι προγραμμάτισε νωρίς τις αποδράσεις των Χριστουγέννων, παρά το γενικότερο κλίμα ακρίβειας. Τα στοιχεία είναι εντυπωσιακά και δείχνουν ότι η περιοχή των Καλαβρύτων παραμένει ένας από τους πιο προσιτούς χειμερινούς προορισμούς, ακόμα και μέσα στις γιορτές, όπως τόνισε στην «Πελοπόννησο» ο πρόεδρος της τοπικής ένωσης τουριστικών καταλυμάτων Κώστας Δαφαλιάς.

Οι δε τιμές έχουν αυξηθεί μόλις 10-15% σε σχέση με την περυσινή περίοδο και αυτό έγινε λόγω των ανατιμήσεων στην ενέργεια και στα προϊόντα διατροφής.

Παρ’ όλα αυτά, η περιοχή αν και αναδύεται στον τουριστικό χάρτη της χώρας, ειδικά στον τομέα του χειμερινού τουρισμού, εξακολουθεί να υπολείπεται βασικών υποδομών, όπως οι τηλεπικοινωνίες.

Προβλήματα σε βασικές υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών αντιμετωπίζουν το τελευταίο δίμηνο πολλές κοινότητες του Δήμου Καλαβρύτων. Από τις 27 Νοεμβρίου το πρόβλημα έχει ενταχθεί καθώς, μια μεγάλη περιοχή που περιλαμβάνει τις κοινότητες Μάνεσι, Γουμένισα, Τρεχλό, Λαπάτες, Φλάμπουρα, Κρυονέρι, Μπούμπουκας, κ.ά. βρίσκεται χωρίς κινητή τηλεφωνία από συγκεκριμένη εταιρεία και χωρίς συνδρομητική τηλεόραση από άλλη.

Οι κάτοικοι των παραπάνω κοινοτήτων δεν έχουν καθόλου επικοινωνίες από τον συγκεκριμένο πάροχο, είτε αφορούν το κινητό τους τηλέφωνο είτε τη σύνδεση με το διαδίκτυο και επιπλέον και την τηλεόραση.

Το απόγευμα της Τετάρτης υπήρξε για λίγες ώρες αποκατάσταση της σύνδεσης, αλλά και πάλι το πρόβλημα εμφανίστηκε ξανά χθες. Πριν από δέκα ημέρες, οι συγκεκριμένες κοινότητες είχαν πάλι διακοπή τηλεπικοινωνιών για διάστημα δύο ημερών, όπως έγινε και τον περασμένο Οκτώβριο για διάστημα πέντε ημερών.

Οι κάτοικοι που έχουν επικοινωνήσει και με τις δύο εταιρείες, δεν έχουν λάβει σαφείς απαντήσεις για το τι φταίει και τι γίνεται για να αποκατασταθούν και πότε οι τηλεπικοινωνίες.

Η μία εταιρεία επικαλείται βλάβη για την οποία τα συνεργεία της κάνουν ό,τι είναι δυνατόν για τη γρήγορη αποκατάστασή της, ενώ άλλη επικαλείται εργασίες αναβάθμισης.

Το πρόβλημα σίγουρα επηρεάζει τη ζωή της περιοχής, καθώς πολλά χωριά κατοικούνται από ηλικιωμένους ανθρώπους που έχουν την ανάγκη της άμεσης επικοινωνίας.

Πηγή: pelop.gr