Τις εργασίες καθαρισμού και συντήρησης πρασίνου στη «Μικρή Περιμετρική» της Πάτρας, παρακολούθησε από κοντά ο Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Έργων ΠΔΕ Βασίλης Γιαννόπουλος, όπου και ενημερώθηκε για την συνολική πορεία του έργου, που εκτελείται από τον Κοινωνικό Συνεταιρισμό Περιορισμένης Ευθύνης Τομέα Ψυχικής Υγείας Ν. Αχαΐας «Φάρος».

Ο πρώτος κύκλος εργασιών – από τους τέσσερις συνολικά για τα έτη 2024, 2025 – βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και αφορά σε εργασίες καθαρισμού και συντήρησης πρασίνου στις διαχωριστικές νησίδες, πεζοδρόμια, παρτέρια κ.λ.π. στην Πάτρα, αρμοδιότητας της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων ΠΔΕ. 

Ο κ.Γιαννόπουλος, επισκέφθηκε την περιοχή, συνοδευόμενος από τον Προϊστάμενο Συγκοινωνιακών Έργων Θεόδωρο Τζόλα και συζήτησαν με τον εκπρόσωπο της Κοι.Σ.Π.Ε  για την πορεία των εργασιών, τις παρεμβάσεις που έχουν γίνει και τις εργασίες που θα ακολουθήσουν μέχρι την ολοκλήρωση του καθαρισμού και των συντηρήσεων. «Με τη συγκεκριμένη εργολαβία, βελτιώνεται σημαντικά η καθημερινότητα των κατοίκων της Πάτρας και των επισκεπτών, καθώς αφορά σε καθαρισμούς και συντηρήσεις σε ιδιαίτερα κομβικά οδικά σημεία της πόλης, τα οποία δέχονται μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο. Διασφαλίζονται έτσι συνθήκες ασφαλούς κυκλοφορίας για τους οδηγούς, ενώ αναβαθμίζεται αισθητικά η εικόνα της πόλης. Επιπλέον, στηρίζουμε και τους κοινωνικούς σκοπούς της Κοι.ΣΠΕ “Φάρος”, για την κοινωνική ενσωμάτωση ανθρώπων που βιώνουν τον εργασιακό αποκλεισμό», σχολίασε ο κ.Γιαννόπουλος.

Όσον αφορά στην πορεία των εργασιών, έχουν ήδη ολοκληρωθεί οι καθαρισμοί και οι συντηρήσεις πρασίνου σε νησίδες και πεζοδρόμια στην Ακτή Δυμαίων (οδ. Παπαφλέσσα έως Παραλία Πατρών), στην Ελευθερίου Βενιζέλου, στη Μεγάλη Περιμετρική, από Νοσοκομείο Αγίου Ανδρέα έως την είσοδο μικρής Περιμετρικής – στην οποία πραγματοποιούνται αυτές τις ημέρες οι εργασίες, πάντα με την τήρηση όλων των προβλεπόμενων μέτρων προστασίας για το συνεργείο και για τους διερχόμενους οδηγούς  – καθώς και σε τμήμα της Παραγλαύκιας Οδού. 

   Το συνολικό μήκος των παρεμβάσεων, ξεπερνά τα 10 χλμ., ενώ μέχρι το τέλος του 2025 θα πραγματοποιηθούν τρεις ακόμα – δυο κατ’ έτος – κύκλοι εργασιών και συντήρησης όπου υπάρχει ανάγκη, στο πλαίσιο της παρούσας εργολαβίας.