Συνάντηση με τη διοίκηση του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης είχε το απόγευμα της Τετάρτης ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης.

Σε δηλώσεις του αμέσως μετά και αναφερόμενος στη βιβλική καταστροφή στη Θεσσαλία μεταξύ άλλων σημείωσε:

«Απ’ ό,τι φαίνεται, η κυβέρνηση Μητσοτάκη έχει προτεραιότητα τη διαχείριση του πολιτικού κόστους και όχι την αντιμετώπιση των πολύ σημαντικών επιπτώσεων της βιβλικής καταστροφής στην Καρδίτσα, τα Τρίκαλα, τη Λάρισα και τον Βόλο.

Υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες νεκρά ζώα. Καθυστερεί η αποκομιδή και η καύση τους. Οδηγείται η Θεσσαλία να μετατραπεί σε μία υγειονομική βόμβα.

Αντί, λοιπόν, να υπάρχουν πρακτικές πρωτοβουλίες για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων, τι βλέπουμε; Να πηγαίνει ο Πρωθυπουργός στο Στρασβούργο και να ανακοινώνει ένα πακέτο 2,2 δισ. ευρώ, από τα οποία όμως τα περισσότερα δεν είναι νέα χρήματα, αλλά πόροι που ήδη δικαιούται η χώρα από ευρωπαϊκά προγράμματα, που δεν έχει αξιοποιήσει η κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη.

Τι άλλο βλέπουμε; Ανεύθυνους υπουργούς να παίζουν το παιχνίδι της «κολοκυθιάς» στα τηλεοπτικά δίκτυα γύρω από τις δικές τους αρμοδιότητες και αυτές του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας . Πρέπει να μπει τέλος σε αυτήν τη φαρσοκωμωδία. Πρέπει να αναλάβει ο καθένας την ευθύνη του και να υπάρξει ένα σχέδιο αντιμετώπισης της οδυνηρής πραγματικότητας, που βιώνει ο λαός της Θεσσαλίας. Είναι η καρδιά της παραγωγής της Ελλάδας. Εκατοντάδες χιλιάδες συνάνθρωποί μας είναι σε απόγνωση.

Την Παρασκευή, από το βήμα της ΔΕΘ, θα ανακοινώσουμε ένα πλαίσιο αντιμετώπισης όλων αυτών των σημαντικών επιπτώσεων. Πάντα με στόχο την υπεύθυνη διαχείριση αυτής της τραγωδίας».

Σχετικά με τον συγκοινωνιακό χάρτη της Θεσσαλονίκης, ο κ. Ανδρουλάκης επισήμανε τη διαχρονική εγκατάλειψη του ΟΑΣΘ σε καθεστώς εκκαθάρισης από το 2017, την καθυστέρηση του ΜΕΤΡΟ και το έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα. Πρόσθεσε πως σύντομα θα προστεθεί και η επιβάρυνση του κυκλοφοριακού από την κατασκευή του FLYOVER και επέμεινε ότι για το ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής είναι επιτακτική η ανάγκη μιας ενιαίας αντιμετώπισης στη λειτουργία των δύο μέσων μαζικής μεταφοράς, -ΜΕΤΡΟ και λεωφορείων-, ώστε η Θεσσαλονίκη να αποκτήσει ένα δίκτυο συγκοινωνιών στα πρότυπα των ευρωπαϊκών πόλεων.