Ποιες είναι οι συμμετοχές του EKO Acropolis Rally 2021; Σύσσωμη η ομάδα του trcoff.gr έκανε ρεπορτάζ αυτές τις ημέρες και σας παρουσιάζουμε τις περισσότερες εξ’ αυτών!

Το EKO Acropolis Rally 2021 μπαίνει στην τελική του ευθεία με την προετοιμασία οργανωτικής επιτροπής αλλά και ομάδων να έχει κορυφωθεί! Η προθεσμία δηλώσεων συμμετοχής έληξε το βράδυ της Δευτέρας 9 Αυγούστου και την προσεχή Παρασκευή 13 Αυγούστου θα δημοσιευθεί η τελική λίστα των συμμετοχών που θα απολαύσουμε στις ελληνικές ειδικές διαδρομές 9-12 Σεπτεμβρίου. Ποιες όμως θα είναι αυτές;

Rally1

Στη μεγάλη κατηγορία η Toyota που προηγείται στο πρωτάθλημα θα παρατάξει τους Ogier, Evans, Rovanpera και Katsuta. Η Hyundai που ακολουθεί θα αντιπαραθέσει τους Tanak, Neuville και Sordo. Στην M-Sport θα έχουμε δύο οδηγούς με σίγουρο τον Greensmith και έναν εκ των Fourmaux – Suninen στο 2ο Fiesta WRC. Η δική μας θεωρία είναι ότι θα αγωνιστεί ο Fourmaux με τον Suninen να αγωνίζεται στην Rally2.

Στην κατηγορία Rally1 θα έχουμε δύο ακόμα συμμετοχές. Ο λόγος για τον Loubet με Hyundai και βεβαίως για τον Ιορδάνη Σερδερίδη που για τον εθνικό μας αγώνα θα αφήσει το Skoda Fabia Rally2 και θα μεταπηδήσει στο Fiesta WRC. Μάλιστα αυτή θα είναι η 3η φορά που ο Έλληνας οδηγός θα βρεθεί πίσω από το τιμόνι ενός τέτοιου αυτοκινήτου καθώς μετράει ακόμα δύο αγώνες, σε Γερμανία και Αυστραλία το 2018.

Ιορδάνης Σερδερίδης, Ford Fiesta WRC

Rally2

Η κατηγορία με τα πολύ γνωστά μας αυτοκίνητα προδιαγραφών R5 (πλέον Rally2) αναμένεται να συγκεντρώσει τις περισσότερες συμμετοχές. Κάποιοι οδηγοί θα προσμετρήσουν στην κατάταξη WRC2 και κάποιοι στην WRC3. Όμως όλοι, ακόμα και οι ιδιώτες, θα προσμετρήσουν στη γενική της κατηγορίας η οποία λέγεται RC2.

Με Skoda Fabia αναμένεται να αγωνιστούν οι Mikkelsen, M. Bulacia, Kajetanovic, Lindholm και Ingram. Με Citroen C3 οι Ostberg και Rossel και με Volkswagen Polo ο Gryazin. Φυσικά το μεγάλο νέο έρχεται από το στρατόπεδο της Hyundai με το νέο i20 N Rally2 να κάνει ντεμπούτο στο χώμα με τους Oliver Solberg και Jari Huttunen. Αρκετοί ακόμα, εξίσου γνωστοί και ικανοί οδηγοί, θα συμπληρώσουν την κατηγορία. Ωστόσο δεν καταφέραμε να έχουμε κάτι επίσημο, οπότε δεν θέλουμε να μπλέξουμε με άσκοπη ονοματολογία.

Οι Έλληνες

Από ελληνικής πλευράς η επιστροφή του Acropolis Rally ώθησε αρκετά ονόματα με ιστορία, που απουσίαζαν τα τελευταία χρόνια από την ελληνική σκηνή, να κάνουν την επανεμφάνισή τους! Οι Χατζητσοπάνης-Πετρόπουλος επανέρχονται με ένα τελευταίας γενιάς Ford Fiesta Rally2, ενώ εξίσου πολλά υποσχόμενη συμμετοχή είναι οι Αθανασούλας-Ζακχαίος. Μάλιστα σύμφωνα με τις πληροφορίες μας θα κάνουν την έκπληξη και θα αγωνιστούν με ολοκαίνουργιο Hyundai i20 N Rally2, όμοιο με αυτό των Solberg και Huttunen. Σε αυτούς προσθέτουμε τους Κεχαγιά-Τσαούσογλου, στον τρίτο αγώνα του συνδυασμού με το δικό τους Skoda Fabia Rally2 Evo, τους Χαλκιά-Βίγκο με Ford Fiesta R5, στον πρώτο τους κοινό αγώνα, και τους Βασίλη και Γιάννη Βελάνη. Οι τελευταίοι μπορεί να έκαναν προπόνηση στους δύο πρώτους αγώνες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ με Skoda Fabia R5, αλλά στο Ακρόπολις θα χρησιμοποιήσουν ένα πιο σύγχρονο Skoda Fabia Rally2 Evo.

Κεχαγιάς-Τσαούσογλου, Skoda Fabia Rally2 Evo

Μία ακόμα συμμετοχή είναι αυτή των Ρουστέμη-Νικολόπουλου με το Citroen DS3 R5, οι οποίοι θέλουν να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες των φετινών αγώνων του ΠΠΡ και να δείξουν την ταχύτητά τους. Πολύ ενδιαφέρουσα συμμετοχή είναι αυτή των Πλάγου-Ρέντη με Citroen C3 R5 στην επανεμφάνιση του οδηγού σε χωμάτινη επιφάνεια μετά το 2008. Ο Π. Ηλιόπουλος μεταπηδά από το Mitsubishi Evo IX στο Skoda Fabia R5 και θα έχει στο δεξί κάθισμα τον Ν. Ιντζόγλου. Ο Σ. Γαλεράκης μετά το επιτυχημένο του ντεμπούτο στο Ράλλυ Κορίνθου θα βρεθεί και πάλι πίσω από το Skoda Fabia R5 έχοντας πλάι του τον Κ. Σούκουλη. Η λίστα των “ελληνικών Rally2”, αν και δεν το έχουμε επιβεβαιώσει στο 100%, θεωρούμε ότι θα περιλαμβάνει ακόμα τους Σπανό-Γκότοβο με Skoda Fabia R5 και Μάνο-Κώστα Στεφανή σε μία εξίσου ηχηρή επανεμφάνιση η οποία θα πραγματοποιηθεί με Hyundai i20 R5.

Οι ελληνικές συμμετοχές δεν τελειώνουν εδώ, με τους Ζιώβα-Κουζιώνη να συνεργάζονται για πρώτη φορά σε ένα νέων προδιαγραφών τετρακίνητο Ford Fiesta Rally3. Τέλος, στα δικίνητα στην πολύ δύσκολη μάχη θα ριχτούν οι Καρανικόλας-Βασιλάκης με Ford Fiesta Rally4, Λευκαδίτης-Κόντος με Peugeot 208 Rally 4 και οι Θεοχαρόπουλος-Κότσαλης με Ford Fiesta R2.

Οι Κύπριοι

Αρκετές θα είναι οι συμμετοχές και από την Κύπρο που όχι μόνον στο Ακρόπολις αλλά και σε άλλους αγώνες του ΠΠΡ εμφανίζονται αναβαθμίζοντας τον δικό μας θεσμό. Οι Τσουλόφτας-Ηλία με Volkswagen Polo έχουν ήδη κερδίσει τους πρώτους δύο ελληνικούς αγώνες και στο Ακρόπολις έρχονται για να “κυνηγήσουν” τους ξένους στην RC2. Με ίδιο αυτοκίνητο θα αγωνιστούν οι τρεις φορές πρωταθλητές Κύπρου, Γαλαταριώτης-Ιωάννου. Την παρέα των Rally2 συμμετοχών αναμένεται να ολοκληρώσουν οι Παντελή-Χριστοδούλου με Citroen DS3 R5 και οι Γιάνγκου-Κυριακού με Hyundai i20 R5. Σε ότι αφορά τα δικίνητα θα έχουμε συμμαχία καθώς ο Λούης Παπαγεωργίου θα έχει για συνοδηγό στο Peugeot 208 Rally4 τον Έλληνα Βασίλη Κούγια.

Τσουλόφτας-Ηλία, Volkswagen Polo R5

Απουσίες

Υπάρχουν όμως και οδηγοί που ενώ ακολουθούν αρκετούς αγώνες του WRC και δη χωμάτινους δεν θα έρθουν στο EKO Acropolis Rally 2021. Βασικότερος όλων ο Lappi που φαίνεται να έχει πετύχει το στόχο να επιστρέψει στην Toyota. Ένας οδηγός που σίγουρα θα κυνηγούσε την κορυφή στην RC2. Επίσης δεν θα συμμετάσχουν για διάφορους λόγους οι Ciamin, Heikkilä, Kaur, Kristensson και Brynildsen. Από ελληνικής πλευράς όλοι θα θέλαμε αλλά τελικά δεν θα δούμε τους πρωταθλητές Ελλάδος, Γιάννη Παπαδημητρίου (2020, 1999) και Σωκράτη Τσολακίδη (2017, 2003).

Τσολακίδης-Δήμος, Skoda Fabia R5

Αυτές είναι οι περισσότερες επιβεβαιωμένες συμμετοχές του EKO Acropolis Rally 2021 σύμφωνα με το δικό μας ρεπορτάζ. Σίγουρα θα υπάρξουν αρκετές ακόμα και μάλιστα κάποιες θα είναι ηχηρές! Είναι δεδομένο ότι θα καλυφθεί το ανώτατο όριο των 60 συμμετοχών που έχει θέσει η οργανωτική επιτροπή. Όλες όμως θα τις μάθουμε με κάθε επισημότητα την Παρασκευή 13 Αυγούστου όταν και θα ανακοινωθούν από την οργάνωση του αγώνα.

πηγή:trcoff.gr