Ο Μαξ Φερστάπεν επέστρεψε στην κορυφή της κατάταξης στις ελεύθερες δοκιμές του ιαπωνικού Grand Prix. Οι Λεκλέρ και Νόρις συμπλήρωσαν την πρώτη τριάδα.

Ήταν δύο περίοδοι δοκιμών στις οποίες είδαμε αρκετές ενδιαφέρουσες καινοτομίες. Αρχικά ήταν η νέα C2 γόμα της Pirelli για το 2024 με την οποίαν έτρεξαν για ορισμένους γύρους όλοι οι οδηγοί.

Έπειτα ήταν η νέα onboard κάμερα -στην Mercedes του Χάμιλτον- η οποία δίνει στον θεατή καλύτερη αίσθηση της κλίσης του οδοστρώματος. Υπήρχαν, όμως, και σημαντικές αναβαθμίσεις τις οποίες ορισμένες ομάδες δοκίμασαν για πρώτη φορά στην Suzuka. Κυρίαρχη θέση είχε το νέο πάτωμα της SF-23 με το οποίο δοκίμασαν και οι δύο οδηγοί της Ferrari.

Ο ρυθμός των κόκκινων μονοθέσιων ήταν αξιοπρεπέστατος, μέχρι στιγμής, σε ένα σιρκουί το οποία θεωρητικά δεν τους ταιριάζει ιδιαίτερα. Ο Λεκλέρ σημείωσε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο, ενώ και τα μεγαλύτερα stints της Ferrari ήταν ικανοποιητικά.

Η ισορροπία δυνάμεων

Η πρώτη θέση, βέβαια, ήταν ρεζερβέ για τον Μαξ Φερστάπεν. Ο Ολλανδός κυριάρχησε στο FP1 όντας ταχύτερος κατά 6 δέκατα από τον Σάινθ. Στο FP2 ήταν και πάλι πρώτος αν και η διαφορά του από τον δεύτερο Λεκλέρ ήταν αρκετά πιο μικρή.

Πηγή: www.newsauto.gr