Ο αριθμός των πόλεων που ερίζουν για μια θέση στο πρόγραμμα της F1 όλο και αυξάνεται. Οι τελευταίες φήμες αφορούν τη Μαδρίτη της Ισπανίας και τη Νίκαια της Γαλλίας. Η Ελλάδα;

Το Ισπανικό Grand Prix διεξάγεται από το 1991 στην πίστα της Catalunya στα περίχωρα της Βαρκελώνης. Αν και το σιρκουί έχει συμβόλαιο με την F1 μέχρι το 2026, πολλά ήταν τα αρνητικά σχόλια που αποκόμισε η διοργάνωση του φετινού αγώνα από τους υπεύθυνους του σπορ.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν το κυκλοφοριακό κατά τη διάρκεια του τριημέρου. Λόγω αυτού αρκετοί από του 300.000 θεατές που παρευρέθηκαν συνολικά στο Grand Prix ταλαιπωρήθηκαν. Πολλοί από αυτούς, μάλιστα, δεν πρόλαβαν να φτάσουν έγκαιρα για κάποιες από τις περιόδους ελεύθερων δοκιμών.

Η τοπική κυβέρνηση της Μαδρίτης, προφανώς, θεώρησε ότι αυτή θα ήταν μια ιδανική ευκαιρία για να “αρπάξει” τον αγώνα μέσα από τα χέρια της Βαρκελώνης. Για τον λόγο αυτό και απέστειλε επιστολή στον CEO της F1, Stefano Domenicali με την οποία δηλώνει έτοιμη για συνεργασία ώστε να μεταφερθεί ο αγώνας στην πρωτεύουσα της Ισπανίας. Δεν γίνεται σαφές εάν σχεδιάζουν να κάνουν τον αγώνα στους δρόμους της πόλης ή στην Jarama, η οποία βρίσκεται κοντά, αλλά για την ώρα δεν πληροί τις προϋποθέσεις ώστε να φιλοξενήσει αγώνα.

Δύο σε ένα;

Σε ότι αφορά την προσπάθεια της Νίκαιας να αποκτήσει Grand Prix, η κατάσταση μοιάζει λίγο διαφορετική. Όλα δείχνουν ότι το συμβόλαιο του Paul Ricard δεν θα ανανεωθεί μετά τον φετινό αγώνα. Και εκεί, υπήρξαν αρκετά οργανωτικά προβλήματα κατά το παρελθόν. Επιπλέον, υπάρχει και το ζήτημα με το κατά πόσον θα συνεχιστεί το Grand Prix του Μονακό.

Η Liberty δεν έχει ακόμη συμφωνήσει με το Πριγκιπάτο για τους όρους διεξαγωγής μελλοντικών αγώνων στο θρυλικό σιρκουί πόλης. Κατά συνέπεια, όλο και αυξάνονται οι φήμες που θέλουν την F1 να ψάχνει εναλλακτικές. Ως τέτοια φαντάζει και η περίπτωση ενός αγώνα στους δρόμους της Νίκαιας. Μάλιστα, στην ιδέα αυτή έχει αναφερθεί δημόσια και ο ίδιος ο Domenicali με πρόσφατες δηλώσεις του.

Οι ιθύνοντες της F1 θεωρούν ότι με αυτήν την κίνηση θα μπορέσουν να “συγχωνεύσουν” το Grand Prix του Μονακό με εκείνο της Γαλλίας. Το κατά πόσον αυτό είναι εφικτό μένει να φανεί. Σίγουρα, όμως, δεν θα έχει την αίγλη ενός αγώνα, ο οποίος διεξάγεται εδώ και σχεδόν έναν αιώνα.

Η Ελλάδα;

Σε ότι αφορά τη χώρα μας, δεν έχουμε κάτι νεότερο μετά τον τελευταίο κυβερνητικό… ψίθυρο προς το newsauto και τον Τάκη Τρακουσέλλη δια στόματος του Υφυπουργού Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη. Θυμίζουμε ότι στο ερώτημα που είχε θέσει ο Τάκης Τρακουσέλλης για τον αν υφίστανται επαφές και με τη διοργανώτρια αρχή της F1 , η απάντηση του υφυπουργού άφησε κάποιες ελπίδες:

«Δεν είμαστε σε… ησυχία» είπε χαρακτηριστικά στον Δημοσιογράφο του newsauto ο Υφυπουργός, αφήνοντας ξεκάθαρο υπονοούμενο και διευκρινίζοντας…

«Υπάρχουν επαφές στις οποίες μετέχουν και οι εκπρόσωποι της πίστας της Χαλανδρίτσας, ενώ σύντομα θα υπάρξει και ανάλογο διερευνητικό ταξίδι…» αποκάλυψε ο κος Αυγενάκης διευκρινίζοντας:

«…πάντως υπάρχουν επαφές, αλλά περισσότερα θα πούμε στο μέλλον» αφήνοντας στην ουσία όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά.

Πηγή: newsauto