Η F1 ταξιδεύει στο Μαϊάμι αυτήν την εβδομάδα για τον πρώτο από τους τρεις φετινούς αγώνες επί αμερικανικού εδάφους.

Είναι η δεύτερη χρονιά διεξαγωγής του συγκεκριμένου αγώνα ο οποίος πέρσι άφησε αρκετά καλές εντυπώσεις. Θα είναι το πρώτο πιο… glamorous γεγονός της φετινής σεζόν.

Πίσω από τα λαμπερά φώτα και τις διασημότητες που κατά πάσα πιθανότητα θα επισκεφτούν την πίστα, κρύβεται ο αγώνας των ομάδων για την κατάκτηση της κορυφής. Σε αυτόν, η Red Bull ασφαλώς και έχει τον πρώτο λόγο. Εάν κρίνουμε δε από την περσινή εικόνα του αγώνα, ο Μαξ Φερστάπεν θα έχει, λογικά, και το πλεονέκτημα έναντι του ομόσταβλου του.

Η RB19 θα φέρει ειδικό χρωματισμό στο Μαϊάμι. Ωστόσο τα σημαντικά νέα για το φαβορί αφορούν στις αναβαθμίσεις που έφερε στο Μπακού. Οι αλλαγές στα πλαϊνά και στο πάτωμα της Red Bull απέδωσαν μεν στο Αζερμπαϊτζάν αλλά όχι στον βαθμό που είχαν υπολογίσει οι άνθρωποι της ομάδας. Θεωρητικά οι αναβαθμίσεις αυτές προσφέρουν περί τα 3 δέκατα ανά γύρο και ο αγώνας του Μαϊάμι θα δώσει μια πιο αντιπροσωπευτική εικόνα για την RB19.

Επίσης, η Ferrari θα φέρει περισσότερες αναβαθμίσεις στο Μαϊάμι ευελπιστώντας να κλείσει έστω και για λίγο την ψαλίδα που την χωρίζει από την κορυφή. Η SF-23 ήταν αρκετά καλή στο Μπακού. Ωστόσο αυτό μπορεί και να ήταν αποτέλεσμα της ειδικής φύσης της συγκεκριμένη πίστας. Στην Scuderia υπάρχει αισιοδοξία η οποία, όμως, θα πρέπει να δικαιωθεί και από τις επιδόσεις στην πίστα.

Τέλος, το πρώτο κύμα αναβαθμίσεων συνεχίζεται για τις περισσότερες ομάδες. Λογικά η Aston Martin και πάλι δεν θα φέρει κάποιο μεγάλο upgrade. Εντούτοις η AMR23 θα αποδώσει, λογικά, πολύ καλύτερα στην χάραξη του Μαϊάμι.

Χαρακτηριστικά σιρκουί

Το 5,412 χιλιομέτρων αριστερόστροφο Miami International Autodrome είναι ένα προσωρινό σιρκουί πόλης. Η διαδρομή βρίσκεται εντός της περιοχής του Hard Rock Stadium, γηπέδου της ομάδας NFL, Miami Dolphins. Εξάλλου ο ιδιοκτήτης της, Στίβεν Ρος ήταν από τους σημαντικότερους παράγοντες στην προσπάθεια της πόλης να αποκτήσει τον δικό της αγώνα στο πρωτάθλημα.

Η πίστα διαθέτει αρκετά γρήγορα σημεία, με τον μόνο πραγματικά αργό τομέα να βρίσκεται στο σύμπλεγμα των στροφών 11-16. Καθώς οι ομάδες θα επιλέξουν μέση κάθετη δύναμη στα μονοθέσια, το πέρασμα από τις αργές στροφές τις πίστας θα είναι ιδιαίτερα δύσκολο. Τόσο σε ότι αφορά τη φθορά των ελαστικών όσο και από την άποψη των οδηγικών λαθών. Η υπόλοιπη πίστα μοιάζει αρκετά στην Jeddah. Θα υπάρχουν τρεις ζώνες DRS για τον αγώνα.

Το σκηνικό πέριξ της πίστας θυμίζει Hollywood. Αυτό περιλαμβάνει ακόμη και μία ψεύτικη μαρίνα! Η τελευταία έχει δώσει λαβή για πολλά αρνητικά σχόλια στο διαδίκτυο. Ο αγώνας ολοκληρώνεται έπειτα από 57 γύρους.

Ελαστικά

Η Pirelli φέρνει στο Μαϊάμι τις ίδιες γόμες που είχε επιλέξει και για το Μπακού. Συγκεκριμένα θα διαθέσει τις C2 (Hard), C3 (Medium) και C4 (Soft). Η άσφαλτος είχε δημιουργήσει αρκετά προβλήματα πέρσι και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε ποιες αλλαγές έχουν γίνει για φέτος.

Στον περσινό αγώνα οι ομάδες είχαν προτιμήσει την μέση και την σκληρή γόμα, ενώ ο αγώνας βγήκε με μία στάση στα pits. Εξάλλου, λόγω και του ότι επιστρέφουμε στην συνηθισμένη ροή του τριημέρου, κάτι αντίστοιχο αναμένουμε και φέτος.

Τηλεοπτική κάλυψη

Το τριήμερο θα καλυφθεί τηλεοπτικά από τον ANT1 (ο αγώνας) και τον ANT1+(όλο το τριήμερο). Οι ώρες μετάδοσης κάθε περιόδου είναι:

  • Παρασκευή 05/05
    21:00: FP1
  • Σάββατο 06/05
    00:30: FP2
    19:30: FP3
    23:00: Κατατακτήριες Δοκιμές
  • Κυριακή 07/05
    22:30: Αγώνας

Πηγή: newsauto