Λεωνίδας Βασιλόπουλος. Έχει επωμιστεί στις πλάτες του το κομμάτι του τουρισμού για λογαριασμό του δήμου Καλαβρύτων.

Εδώ και πολύ καιρό, ασχολείται απ’ το πρωί μέχρι το βράδυ μ’ αυτό το κομμάτι. Κυρίως για το νέο πόρταλ που ετοιμάζει ο δήμος να βγάλει στον αέρα τον ερχόμενο μήνα.

Και επειδή μάθαμε ότι πρόκειται για ένα πολύ ιδιαίτερο, προσεγμένο και απολύτως ενημερωμένο πόρταλ, είπαμε να τσεκάρουμε την πληροφορία απ’ τον ίδιο τον κ. Βασιλόπουλο που έχει την οργανωτική ευθύνη.

Ο δήμος ρίχνει μεγάλο βάρος σ’ αυτό που λέγεται τουρισμός. Και η είδηση είναι ότι απλώνεται. Αλλά απλώνεται συντεταγμένα και στοχευμένα. Με συγκεκριμένο τρόπο, σε συγκεκριμένες αγορές, σε συγκεκριμένα γκρουπ.

Το πόρταλ θα έχει μέσα τα πάντα όλα! Θα είναι ένας πληρέστατος οδηγός για κάθε γωνιά του δήμου Καλαβρύτων.

Ένα ολόκληρο επιτελείο ανθρώπων, οι πιο πολλοί εθελοντικά και με πολύ μεράκι, δουλεύουν καιρό τώρα.

Οι επισημάνσεις του Λεωνίδα Βασιλόπουλου:

-«Όταν θα βγει, θέλουμε να είναι κάτι πραγματικά εντυπωσιακό. Οχι όμως για λόγους εντυπωσιασμού αλλά για λόγους ουσίας. Το μεγάλο μας πρόβλημα είναι η φωτογραφία. Δυστυχώς, χρειάζεται μεγάλος αγώνας για να βρούμε τις κατάλληλες φωτογραφίες που θα ντύσουν τα κείμενα στο νέο πόρταλ του δήμου για τον τουρισμό. Πιστέψτε με, δεν είναι εύκολο. Για παράδειγμα, αναζητούμε ένα πλάνο, σε υψηλή ανάλυση, από το Χιονοδρομικό, που να δείχνει πολύ χιόνι, ήλιο και πολύ κόσμο. Και ακόμα δεν την έχουμε βρει… Δυστυχώς, δεν είχε αρχείο ούτε το Χιονοδρομικό ούτε ο δήμος. Και η εικόνα, όπως καταλαβαίνετε, παίζει βασικό ρόλο».

-«Έχουμε κεντράρει σε πολλά σημεία. Ψάχνουμε ιδιαίτερα πλάνα από το καγιάκ. Ψάχνουμε πλάνα από τα Μοναστήρια. Όχι όμως κοινότυπες φωτογραφίες. Αναζητούμε πλάνα με παρουσία κόσμου στα Μοναστήρια, την μέρα που πανηγυρίζουν. Και να είναι και υψηλής ανάλυσης οι φωτογραφίες. Κάποιες που βρήκαμε ως τώρα, δεν ήταν οι κατάλληλες».

-«Έχουμε επιστρατεύσει όμως πολύ κόσμο και πιστεύω θα βρούμε τη λύση. Ευτυχώς, υπάρχουν άνθρωποι, και έχουμε βρει τέτοιους, που έχουν τρέλα με τη φωτογραφία και θα μας φανούν υπερπολύτιμοι.

Το νέο σάιτ είναι στοίχημα για μας να βγει τον Ιούνιο. Μεγάλο στοίχημα. Οπωσδήποτε. Και ξέρετε γιατί; Γιατί Θέλουμε Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο, που θα είναι τρεις γεμάτοι μήνες και κινείται ο κόσμος, να μας δώσουν παρατηρήσεις, να δεχθούμε κριτική, ώστε μετά τον Σεπτέμβριο να καταλήξουμε οριστικά στα τελικά κείμενα που θα δώσουμε για μετάφραση, για να επισημοποιηθούν όλα».

-«Ουσιαστικά θα γίνει μία άτυπη διαβούλευση, που θα μας διευκολύνει. Ακόμα και μια παρατήρηση που θα ενέχει ιδιοτροπία, θα μας ωφελήσει. Όλα θα ληφθούν υπόψιν, όλα θα τα ακούσουμε».

-«Καταρχάς, το περιεχόμενο του πόρταλ θα μεταφραστεί στα αγγλικά. Και η δεύτερη γλώσσα θα είναι τα ρώσικα. Λόγω θρησκευτικού τουρισμού, που για εμάς είναι ένα μεγάλο κομμάτι. Ήδη έχουμε επαφές με το ξενοδοχειακό συγκρότημα Κόστα Ναβαρίνο για μονοήμερες ή διήμερες εκδρομές πελατών στα Καλάβρυτα, με ελικόπτερα ή με ΙΧ. Υπάρχουν άνθρωποι που έρχονται για διακοπές στην Ελλάδα, αλλά με βασικό κίνητρο τον θρησκευτικό και προσκυνηματικό τουρισμό. Και να ξέρετε, αρκετοί Ρώσοι έρχονται κάθε χρόνο στα Καλάβρυτα. Δεν επιλέξαμε τυχαία τα Ρώσικα για τον τουριστικό οδηγό μας στο πόρταλ που ετοιμάζουμε».

-«Η άλλη μεγάλη αγορά στην οποία απευθυνόμαστε είναι το Ισραήλ κι εκεί μας καλύπτουν τα αγγλικά. Υπάρχουν συγκεκριμένες στοχεύσεις από το δήμο μας. Δεν στοχεύουμε όπου να ‘ναι, στην τύχη, αλλά επιλεγμένα. Η Αγγλία, για παράδειγμα, έχει και περιπατητικό τουρισμό, οπότε είναι μέσα στις στοχεύσεις μας. Και Ισραήλ Ρωσία. Πριν ξεσπάσει η πανδημία, είχαμε πάει στο Ισραήλ σε έκθεση της Περιφέρειας με δικό μας περίπτερο στο Τελ Αβίβ. Και δύο χρόνια νωρίτερα, είχαμε πολλούς Ισραηλινούς εδώ στα Καλάβρυτα. Ο επισκέπτης που έρχεται από το Ισραήλ δαπανά πενταπλάσια χρήματα από έναν μέσο επισκέπτη του Χιονοδρομικού, σύμφωνε με έρευνες που έχουν γίνει στην αγορά. Και αυτά μετράνε, όπως καταλαβαίνετε».

-«Συντονιστής είμαι εγώ, αλλά η καρδιά της υπόθεσης είναι οι δημοτικοί σύμβουλοι, συνεργάτες του δημάρχου, οι πρόεδροι Κοινοτήτων, οι πρόεδροι και τα μέλη τοπικών συλλόγων, εκπαιδευτικοί, ιδιώτες, εθελοντές. Κάθε χωριό συμμετέχει μαζικά και οργανωμένα. Δεν φαντάζεστε τι υλικό και τι κείμενα έχουμε μαζέψει».

-«Και η Ένωση Ξενοδόχων και ο εμπορικός σύλλογος είναι αρωγοί μας. Θα υπάρχει πλήρης κατάλογος στο πόρταλ όλων των καταστημάτων εστίασης, των ξενοδοχείων και των λοιπών καταλυμάτων και των εμπορικών καταστημάτων. Θα είναι το πρόσωπο της πόλης προς τα έξω, η έκφραση του δήμου προς τον έξω κόσμο».

* Τις επόμενες μέρες ο δήμος θα ανακοινώσει, συνολικά, ποια έργα τουριστικής φύσεως έχουν υποβληθεί στο πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης» και περιμένουν την τυπική έγκριση. Το τουριστικό κομμάτι είναι ιδιαίτερα μεγάλο γιατί ο δήμος δίνει μεγάλη προσοχή.

Το Πλανητάριο και το Κέντρο Ιστορίας (πρόταση στο «Ελλάδα 2021») είναι δύο από τα κεντρικά κεφάλαια όπου ρίχνει βάρος, μέσω προγραμμάτων, ο δήμος.

Πηγή:www.pelop.gr