Καταρχάς, θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο του Συλλόγου για την αναφορά του στην άμεση ανταπόκρισή μου όταν κλήθηκα να επισκεφθώ την Άνω Κλειτορία προκειμένου να ενημερωθώ για τα προβλήματα και τις εκκρεμότητες της κοινότητας.

Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβα τα καθήκοντά μου ως Αντιδήμαρχος, προσπάθησα να βρίσκομαι σε διαρκή επικοινωνία με τους κατοίκους, τους συλλόγους και τους εκπροσώπους όλων των οικισμών της Δημοτικής Ενότητας Κλειτορίας, με μοναδικό γνώμονα την επίλυση προβλημάτων και την εξυπηρέτηση των δημοτών.

Οφείλω, ωστόσο, να επισημάνω ότι τα μηχανήματα και οι υπηρεσίες του Δήμου εξυπηρετούν καθημερινά τις ανάγκες δεκαεννέα οικισμών της Δημοτικής Ενότητας Κλειτορίας. Ως εκ τούτου, ο προγραμματισμός των εργασιών διαμορφώνεται με βάση τις προτεραιότητες, τα επείγοντα περιστατικά που προκύπτουν και τις πραγματικές δυνατότητες του Δήμου. Είναι συνεπώς αναμενόμενο να παρουσιάζονται ορισμένες καθυστερήσεις σε προγραμματισμένες παρεμβάσεις, χωρίς αυτό να σημαίνει έλλειψη ενδιαφέροντος ή αδιαφορία για οποιαδήποτε κοινότητα.

Παράλληλα, είναι αυτονόητο ότι η Δημοτική Αρχή οφείλει να συνεργάζεται στενά με τους Προέδρους των Κοινοτήτων, οι οποίοι γνωρίζουν καλύτερα από τον καθένα τις ανάγκες και τις προτεραιότητες των τοπικών κοινωνιών. Η συνεργασία αυτή αποτελεί βασική προϋπόθεση για τον σωστό συντονισμό και την αποτελεσματική αξιοποίηση των διαθέσιμων πόρων.

Αναφορικά με το ζήτημα του κοιμητηρίου της Άνω Κλειτορίας, οι εργασίες καθαρισμού και αποψίλωσης έχουν ήδη δρομολογηθεί, καθώς η ανάγκη συντήρησης και φροντίδας των κοιμητηρίων είναι γνωστή και αποτελεί υποχρέωση του Δήμου απέναντι στους δημότες. Θεωρώ αυτονόητο τον σεβασμό προς τους χώρους αυτούς και προς τη μνήμη των ανθρώπων που αναπαύονται εκεί.

Κλείνοντας, θα ήθελα να επισημάνω ότι σέβομαι απόλυτα το δικαίωμα κάθε συλλόγου και κάθε πολίτη να διατυπώνει δημόσια τις απόψεις και τους προβληματισμούς του. Ωστόσο, προκαλεί εύλογο προβληματισμό το γεγονός ότι η συγκεκριμένη ανακοίνωση δημοσιοποιείται σήμερα, παρότι αναφέρεται σε ζητήματα που εκτείνονται σε διάστημα περίπου ενός έτους και για τα οποία υπήρχε συνεχής επικοινωνία μεταξύ των εμπλεκομένων πλευρών. Η χρονική συγκυρία αφήνεται στην κρίση των δημοτών.

Σε κάθε περίπτωση, δεν πρόκειται να ακολουθήσω τη λογική της αντιπαράθεσης. Θα συνεχίσω να εργάζομαι με υπευθυνότητα και συνέπεια για το σύνολο των κατοίκων της Δημοτικής Ενότητας Κλειτορίας, αναγνωρίζοντας και εκτιμώντας κάθε εθελοντική προσπάθεια που συμβάλλει στην πρόοδο των χωριών μας.

Οι δημότες γνωρίζουν, κρίνουν και αξιολογούν όλους μας από το έργο, τη συνέπεια και τη διάθεση προσφοράς που επιδεικνύουμε στον τόπο μας.

Με τιμή,

Δημήτριος Π. Μηλιτσόπουλος Αντιδήμαρχος Δ.Ε. Κλειτορίας

Follow us on Google News Ακολουθήστε το kalavrytapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις