Ο ρόλος της Ελλάδας ως αναπτυξιακού κόμβου αναδείχθηκε στο Επιχειρηματικό Συνέδριο του Υπερταμείου που διεξήχθη την Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026 στην Αθήνα.
Παρών, ως εκπρόσωπος του Επιστημονικού Πάρκου Πατρών (ΕΠΠ) ο Περιφερειακός Σύμβουλος Λυκούργος Σταυρουλόπουλος, ο οποίος συζήτησε στην παράλληλη συνεδρία για την Καινοτομία, με τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δ. Παπαστεργίου και τον Πρόεδρο της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας Επενδύσεων Χ. Λαμπρόπουλο, για τη δυνατότητα δημιουργίας εξειδικευμένου επενδυτικού ταμείου για τη στήριξη Καινοτόμων Επιχειρήσεων.
Στιγμιότυπο από το Συνέδριο του Υπερταμείου. |

Ο κ. Λ. Σταυρουλόπουλος με τον Πρόεδρο της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας Επενδύσεων Χ. Λαμπρόπουλο.

Ο κ. Λ. Σταυρουλόπουλος με τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δ. Παπαστεργίου.
Ακολουθήστε το kalavrytapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Στιγμιότυπο από το Συνέδριο του Υπερταμείου.

























